Saturday, October 20, 2018

Download Explica'm mare: El teu embaràs i el meu primer any (Explica'm la Historia de la Teva Vida) - from you to me pdf


Descargar PDF Leer en línea



Amb un disseny original on fer anotacions i seguir el desenvolupament de l'embaràs fins al primer any. Aquest llibre està pensat per regalar a la futura mare. Ella podrà escriure la seva pròpia història, des de les primeres setmanes de l'embaràs fins al primer any del bebè. Inclou informació, setmana a setmana, del desenvolupament del nadó. Preguntes simples per a respostes úniques: els primers passos, somriure, Nadal, aniversari... En cada pàgina hi ha espai per a fotos, comentaris o qualsevol altre record que es vulgui conservar per sempre. Interior 160 pàgines. El paper d´aquest llibre es 100% lliure de clor i està qualificat com a paper ecològic segons l´estàndard FSC.
Descargar Explica'm mare: El teu embaràs i el meu primer any (Explica'm la Historia de la Teva Vida) En Pdf
Descargar Explica'm mare: El teu embaràs i el meu primer any (Explica'm la Historia de la Teva Vida) PDF and EPUB
libro gratis Explica'm mare: El teu embaràs i el meu primer any (Explica'm la Historia de la Teva Vida)
[PDF y ePub] Explica'm mare: El teu embaràs i el meu primer any (Explica'm la Historia de la Teva Vida) Descargar (libros) en pdf

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.